• (Android) Grow Castle - Tower Defense кодує багато токенів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ кодує багато токенів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Grow Castle - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Grow Castle - Tower Defense Arcade vsp

    Чудова гра, але з моменту останнього оновлення я отримую лише речі рівня B від драконів. Я вбив чорного та червоного дракона приблизно 200 разів і маю відсоток 5,5% і 9,5% для спорядження рівня А. До оновлення я регулярно капав спорядження A, а іноді навіть S-tier. Я не зміг знайти інших відгуків, які б свідчили про те саме, але буду вдячний, якщо ви подивитеся.

    Мені подобається гра, але я купив золотий ріг, і вони взяли мій платіж, але в грі сказано, що я ні. змінить рейтинг, якщо вони виправлять це оновлення: пройшло кілька днів з тих пір, як я надіслав електронний лист розробнику і нічого не отримав, і гра все ще не розпізнає мою покупку майже на 5 доларів. Я відмовляюся продовжувати грати і негайно видаляю, доки не почую відповідь або на невизначений термін. Змінюю свій огляд з 3 зірок на 1 зірку, оскільки розробники не досягли прогресу в цьому питанні.

    Ця гра дуже мила. Монстри напрочуд милі або просто дивні, але різні фортеці, які ви постійно створюєте з кожними кількома підвищеннями рівня, їх шаблони.... це не має жодного сенсу! По-перше, у вас є свого роду тема фортеці Віндзорського замку, потім споруда, схожа на храм майя, потім фортеця 15 століття, а тепер піщана споруда, схожа на зіккурат. Період часу цих фортець просто... безладний. Інакше мила гра.

    Гарна гра, але купив 25 скринь і нічого не отримав. Будьте обережні, якщо плануєте витратити гроші. Крім того, в грі немає очевидної підтримки клієнтів.

    Гра 10з5 всі рекомендують зафіксувати дракону життя там на ніських рівнях на 3кк можна заробити ето дисбаланс

    Я був шанувальником цієї гри раніше, і я припинив роботу минулого року через свій напружений графік, а коли я повернувся, я раптом став КОРИСТУВАЧОМ-ШУР. Якого біса? Я навіть не знав, що в цій грі можливий обман. Я більше не можу грати в інші привілейовані речі, оскільки вони позначили мій обліковий запис як користувача-шахрая. Мені здавалося, що я витратив весь свій час, досягнувши рівня понад 300.

    Я не можу ввійти до клану тому, що я не можу ввійти до свого облікового запису розібратися

    Grow Castle - Tower Defense Аркадни its

    Аркади

    Як щодо трофея Коли ви його рекламуєте, він матиме ручку та три варіанти трофея конфетті, який може дати вам 10% досвіду, 10% золота, 10% діамантів, так

    це дуже погана гра. для 16+

    Це весело, але коли я нападаю на інші села, коли я торкаюся повного хлопця, не вистачає MP, і це мене злить

    Класна гра номожетедобавити пвп з ігроками

    Це дійсно весела та цікава гра, щодня є кілька завдань, і ви повинні перемогти вищі спільноти, і ви можете приєднатися до кланів... Це найкращий gsme, у який я КОЛИ-небудь грав. Редагувати для розробників: ласкаво просимо, і у мене є ідея для нового оновлення, якщо ви хочете його почути


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :