• (iOS) Minecraft בגידות זהב ללא הגבלה

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ בגידות זהב ללא הגבלה ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Minecraft 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    נכנסתי לבטא כדי לבדוק את הבלוקים החדשים וכאלה, אבל כשחזרתי זה איבד את כל ההתקדמות שלי! וזה לא נכנס לחשבון שלי. לא רק זה, אבל זה נקנה על ידי אחותי אז אני לא יודע את עריכת הסיסמה: החזרתי את החשבון שלי אבל לא ההתקדמות שלי

    למה מוג'אנג צריך לעדכן את הקול הראשי? זה יהיה ממש מעצבן זה היה ממש פיגור אם אני משחק בו

    אני נהנה מהמשחק באמת אבל כשאני מצטרף לבטא ואז עוזב אני צריך להסיר את ההתקנה של האפליקציה אני לא מבין למה ואני לא אוהב את זה אבל זו הבעיה היחידה שיש לי עם האפליקציה הזו חוץ מזה שהיא שווה את הכסף והזמן .

    זה שטויות המיינקראפט שלי לא יעבוד זה אומר שלא הורדתי את זה לגמרי אבל זה שקר הורדתי את זה לפני 2-3 שנים בבקשה תקן את הבעיה שלי התרגשתי לשחק מיינקראפט שוב אבל בא עם כשל בגלל עניין הרישיון המטופש .

    המשחק מדהים, אבל באגים עושים אותו מעצבן לחלוטין, ההמונים שלך נעלמים משום מקום, כולל אקסולוטלים, פרות וכפריים, כשאתה כותב משהו בצ'אט לפעמים הוא לא מופיע. רק באגים מעצבנים מחמירים את החוויה ממה שהיא צריכה להיות

    זבל

    זה מיסחק מומלץ לאורדה וזה כף

    כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףךך ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףךףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

    החבילות זקוקות לתיקון תוספות עלולות לגרום לי להוריד מחדש את כל התוספות בגלל העברת מיקומי אחסון קבצים בלה בלה בלה

    משחק טוב מאוד אבל לא כל כך נוח לתפעול

    לא כיף לשחק בובטלפון


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :